În perioada 25 octombrie – 24 noiembrie, accesul vizitatorilor în sediul Consiliul Județean Bihor și al instituțiilor subordonate se va face în conformitate cu Hotărârea de Guvern 1013 din 22 octombrie 2021 și Hotărârea 91 a Comitetului Național pentru Situații de Urgență.
Astfel, accesul în instituții se va face doar pe baza prezentării documentului de vaccinare, a documentului care atestă trecerea prin boală sau rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore, ori rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 48 de ore, și cu respectarea strictă a tuturor măsurilor de protecție sanitară.
Persoanele fizice sau juridice pot transmite documentația/petiția/cererea adresată Consiliului Județean Bihor în format electronic, prin e-mail, pe adresa registratura@cjbihor.ro.
Vă reamintim, totodată, că valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice se menține pe perioada stării de alertă și timp de 90 de zile după expirarea acesteia.