În baza prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, Consiliul Județean Bihor organizează marți, 20 iulie 2021, ora 17:00, o dezbatere publică pe tema: Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 122 din 2020 privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea serviciului public de transport judeţean de persoane prin curse regulate în județul Bihor, Caietului de sarcini al serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate în judeţul Bihor, Programului  de transport public judeţean de persoane prin curse regulate în județul Bihor și Listei stațiilor aferente Programului de transport.

Cei care doresc să ia cuvântul în timpul dezbaterii, potrivit legii, trebuie să se înscrie în prealabil. Solicitarea de înscriere la dezbatere se va trimite la adresa de e-mail: registratura@cjbihor.ro până la data de 19.07.2021, ora 16.00.  

Pentru înscriere vă rugăm să transmiteți următoarele:

  • Nume și prenume;
  • Propunerile, în format electronic, word, cu specificarea articolului sau articolelor din proiectul de act normativ la care se face referire.

Înscrierea participanților la dezbatere se va face în ordinea în care a fost primită solicitarea de participare la adresa de e-mail mai sus menționată, în limita locurilor disponibile din sală, în așa fel încât să fie respectate regulile de distanțare fizică stabilite de autorități.

Dezbaterea va avea loc în Sala Mare a Consiliului Județean Bihor, la etajul I, adresa: str. Parcul Traian, nr. 5.

Anterior Au fost anunțați câștigătorii „Campionatului Bihorean al curățeniei”

Newsletter

Află ultimele noutăți, articole și resurse

Copyright © CJBihor 2003-2021. Consiliul Județean Bihor
Schimbă dimensiune caractere
Contrast