A fost aprobată organigrama Muzeului Țării Crișurilor – Complex Muzeal

Acasă > Turism > A fost aprobată organigrama Muzeului Țării Crișurilor – Complex Muzeal

În ședința ordinară de astăzi, 31 mai, a fost adoptat proiectul de hotărâre privind organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de organizare și funcțiomare a Muzeului Țării Crișurilor – Complex Muzeal. Acestea au fost adoptate în condițiile în care Muzeul Țării Crișurilor (MȚC) și Muzeul Orașului Oradea (MOO) s-au unit într-o singură structură, MOO devenind secție a complexului muzeal.

Noua organigramă are 116 posturi, din care 12 sunt posturi de conducere și 104 de execuție.

Vor fi introduși indicatori de performanță managerului muzeului în așa fel încât să organizeze un anumit număr de evenimente, mai mulți vizitatori plătitori de bilete.  Obiectivele acestei fuziuni sunt să avem o structură eficientă față de ce avem astăzi, să avem mai multe spații muzeale realizate cu ajutorul echipelor de specialiști angajați la Muzeul Țării Crișurilor și nu în ultimul rând, să avem o activitate mai bună în zona muzeală, mai multe evenimente și mai mulți vizitatori plătitori de bilete. Dacă am datele corecte, Oradea este orașul cu cei mai mulți metri pătrați de spații muzeale pe cap de locuitor din România. O structură mai eficientă va fi dată de faptul că noua organigramă are un număr de 116 posturi, în condițiile în care vechea organigramă a Muzeul Țării Crișurilor (MȚC) avea 101 posturi, iar Muzeul Orașului Oradea (MOO) avea o organigramă cu 37 de posturi ocupate din totalul de 55. Din cele 138 de posturi cât aveau cumulat cele două instituții, vor rămâne 116, deci va fi o reducere de 22 de posturi”, a declarat Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor, în conferința de presă care a precedat ședința ordinară.  

Vă reamintim că pe data de 27 aprilie a fost anunțat un protocol de colaborare între Consiliul Județean Bihor și Primăria Municipiului Oradea privind reorganizarea activității Muzeului Țării Crișurilor (MȚC) și a Muzeului Orașului Oradea (MOO). Pe 5 mai a fost constituită comisia cu rolul de a stabili în ce condiții se face fuziunea celor două muzee, urmând ca de la 1 iulie acestea să devină o singură entitate juridică, ce va funcționa în subordinea autorității județene.

Fuziunea celor două instituții va duce la o strategie culturală unică, la reducerea cheltuielilor de funcționare (ca efect al fuzionării serviciilor suport) și la creșterea fondurilor alocate dotărilor în spațiile muzeale prin economiile realizate în urma reorganizării. De asemenea, vor fi folosiți cei mai buni experți locali pentru amenajarea noilor spații și va fi creat un card de turism unic pentru intrarea în muzee.

DSC_4374
Anterior Lansarea campaniei „Iunie – luna curățeniei în județul Bihor”

Newsletter

Află ultimele noutăți, articole și resurse

Copyright © CJBihor 2003-2023. Consiliul Județean Bihor